Tanjak Emas

menulis....

Bermulanya Langkah...

Akhirnya saya mula berblogging.

Setelah begitu lama menjadi pembaca, kini saya pula mula menulis.

Menulis tentang apa sahaja yang menjadi minat saya. Terutama tentang bangsa saya. Pendapat saya. Kepercayaan saya.

Suka atau tidak, saya tidak boleh menghalang.
Setuju atau tidak, saya tidak mampu memaksa.

Yang pasti, perjuangan membebaskan minda dan jiwa dari terus - terusan dijajah akan saya mulakan.
Menang atau kalah, itu belum pasti.

Tetapi sudah lama jadi pemerhati, kali ini biar saya lontarkan pula pendapat saya.
Ruang bicara ini adalah peribadi, namun ianya sedia dikongsi.
Asalkan yang tiba berakal dan berbudi.

Tidak akan ada yang mampu menghalang kebenaran.
Kerana kebenaran adalah milik jiwa yang hidup dan merdeka !

Salam perkenalan.

Dengan izin Allah.
Next PostNewer Post Home

0 comments:

Post a Comment